Visserslatijn 13 juli 2023, Rosfles te Harskamp

Dinsdag, 26 september 2023

Laatste avondwedstrijd dit seizoen, met natuurlijk de hoop dat we wat meer (dikke) vissen vangen op ons thuiswater.

Uiteraard ook vandaag weer wat thuisblijvers of mensen die al op vakantie waren, maar zeker ook nu weer genoeg animo voor een gezellig potje. Uiteraard lootten Cees van der Oest en Cor de Vlieg weer hetzelfde plekje, je vraagt je telkens af hoe ze dat doen, maar voor hun onderlinge strijd blijft dat natuurlijk wel mooi. Met heel mooi weer konden we vandaag gelukkig ook weer verschillende karpers haken en ook de witvis was toch best goed te vangen. Behoorlijk wat voorn kwam in het leefnet, maar ook vandaag maakten de dikke spiegels het verschil. Een hele aardige mevrouw, één van onze supporters, kwam even een ijsje brengen bij alle deelnemers en dat werd natuurlijk gewaardeerd! Cor de Vlieg viste zich vandaag met enkele karpers in de top drie (5.305 gram). Coen de Wilde liet zien dat hij niet alleen bij de uitwedstrijden een topper is, maar ook op de vijver goed mee kan. Helemaal achterin op het betonnen plateau viste hij met enkele mooie vissen een prima tweede plaats met 7.045gram. De winnaar vandaag ving nog wat meer karpers en natuurlijk blijven ze in het circuitje praten hoe hij dat nu weer deed. Viste hij met een geheim deegje? Of was het een pelletje of maïskorreltje, je weet het immers nooit met die Van Reenen… De vis uit Henks leefnet wogen samen 18.210 gram, ruim voldoende voor de dagwinst.

Nu even vakantie en daarna weer lekker door met het vervolg van het programma.