Visserslatijn 05-09-2015

5 september 2015, Breukelen

De tweede wedstrijd die gesponsord word door Heiwegen Hengelsport was vandaag aan de beurt. Wat het uiterst spannende klassement betreft zal iedereen wel weer razend benieuwd zijn naar het wedstrijdverslag en de uitslagen, toch?

De weersverwachting was zeker niet best, heel veel regen! We hebben ook redelijk wat regen moeten trotseren, maar we zagen toch ook nog af en toe de zon. De wind kwam ook af en toe aardig opzetten, wat het er niet makkelijker op maakt.

Iedereen vond een mooi plekje ergens langs de uitgestrekte oevers van de vele eilandjes van Breukeleveen. Het blijft een prachtig gebied. Iedereen vangt daar altijd vis, wat niet op alle plekken in dit grillige seizoen zo is geweest. Ook vandaag bleken er wel weer grote verschillen te zijn:

Martijn van Omme ving een netje met ruisvoorn, een heel groot aantal met een totaal gewicht van 4810 gram. Omdat hij alleen viste werd zijn gewicht vermenigvuldigd met 1,5 waardoor hij een mooie tweede plaats veroverde voor Ben en Jacco van Leeuwen. Zij werden derde met 6610 gram, waarbij Ben weer les kreeg van zijn zoon Jacco!

Mark en Coen de Wilde lieten iedereen ruim achter zich, met 13390 gram werden ze heel dik eerste, klasse!

Henk en Dick van Reenen kregen een ongelofelijk harde les van ze, elke keer lieten deze gasten hun kromme hengel zien als de zoveelste brasem werd geland! Het gewicht van fam. Van Reenen vermelden zou niet fair zijn…

Door de individuele uitslagen van deze dag komt

Coen de Wilde duidelijk bovenaan in de competitie. Er resteren nog 3 wedstrijden, dus vissers doe nog een paar keer mee! Wedstrijddata en uitslagen zijn weer op onze website te zien.

Wedstrijduitslagen Senioren