Visserslatijn 16-05-2015

16 mei 2015, Lage Vaart

Soms is het beste om van de wedstrijd maar geen verslag te doen. Vandaag zo’n wedstrijd waarvan je denkt: was ik maar thuis gebleven. Veel eerder en veel meer regen en wind als verwacht en voorspeld. Toch lieten verschillende vissers niet verstek gaan, ondanks verschillende afzeggingen toch nog negen man aan de waterkant van dit prachtige water.

De berichten van verschillende kanten over de vangsten de afgelopen dagen en weken waren erg negatief. Dat het vandaag zeker niet beter was, bleek: het was letterlijk zeven keer niks!!

Alleen op de kop- en staartstek werd één vis gevangen. Dick van Reenen werd met een mooie grote brasem eerste met 2160 gram en Jacco van Leeuwen (alweer!) tweede met een zelfde grote vloermat met iets minder gewicht: 2040 gram. Dick staat daarmee meteen aan kop met de grootste vis dit seizoen, wie gaat eroverheen de volgende keer? Jacco staat in de competitie op één, wie houd hem nog tegen?

30 mei a.s. hopen we in Harskamp weer een wedstrijd te vissen. De vangsten zijn goed op de Rosfles, dus doet u/ doe jij ook mee? Loten 7:00 uur.

De Wedstrijdcommissie.