Welkom

Wie in Nederland wil vissen, heeft een schriftelijke toestemming van de visrechthebbende nodig. Meestal is dat een bij Sportvisserij Nederland aangesloten hengelsportvereniging. In dat geval bestaat die toestemming uit een VISpas + de Landelijke Lijst van Viswateren. Deze documenten krijgt u als u lid wordt van H.S.V de Goudwinde. U kunt lid worden door contact met ons op te nemen: martijnvanomme@hotmail.com

Het lidmaatschap van Hsv De Goudwinde geeft het exclusieve recht om in de Rosfles te mogen vissen en daarnaast in het grootste deel van de Nederlandse wateren.

<
Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Visserslatijn  6 april 2024 Eem Daatselaar

Visserslatijn 6 april 2024 Eem Daatselaar

Apr 2024

6 april 2024, Eem te Baarn De eerste wedstrijd van het splinternieuwe seizoen vandaag op de planning. Ook dit jaar trappen we af in Baarn langs de oever van de Eem. Zo’n prachtig diep water met in het voorjaar enorme grote en sterke vissen.

Rosfles gedeeltelijk afgesloten i.v.m. aanwezigheid van watercrassula

Apr 2024

De rechterzijde van de vijver is tijdelijk afgesloten i.v.m. met aanwezigheid van watercrassula. Het verboden deze zijde van de vijver te betreden. Zie rode markering op de foto

Brief leden HSV De Goudwinde

Feb 2024

Beste leden, Om jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er speelt binnen onze vereniging, weer even een mailing met wat informatie.

Wedstrijd activiteiten programma 2024

Jan 2024

De wedstrijdcommissie heeft ook voor het seizoen 2024 een mooi programma met viswedstrijden en activiteiten samengesteld. Dit jaar vissen we wederom twee afzonderlijke competities. De A competitie in onze eigen vijver "De Rosfles" en de B competitie buiten onze vijver. Natuurlijk is het ook mogelijk om één of meerdere wedstrijdjes mee te vissen. Leden zijn van harte welkom.

Welkom

<