Visserspraot 17-05-2014

Witviswedstrijd 17 mei 2014 Lage Vaart
  Een prachtige zonovergoten zaterdag deze 17e mei. Niet te geloven eigenlijk dat er maar zo weinig mensen lekker in de zon aan de waterkant zitten. Hengeltje meenemen, tuigje eraan, aas aan de haak en je bent een visser. Klinkt allemaal zo mooi en eenvoudig, maar het is maar theorie, dat bleek vandaag maar weer eens. Na de onvoorstelbaar slechte uitslagen van de thuiswedstrijden in de Rosfles, waren de meeste vissers het er over eens, dat het vandaag moest gebeuren. Mooier weer was bijna niet mogelijk, het water lag er super bij, kanten gemaaid wat wil je dan nog meer? Vis, dat wilde elke visser natuurlijk, maar ook de Lage Vaart liet zich van zijn allerslechtste kant zien. Bij geen enkele visser werd een teken van leven gezien, terwijl er weer enkele verse vissers zich lieten zien: Hendrie van den Brink en Gerrit Donker waren eindelijk weer (zijn jullie reservespelers ofzo ?) van de partij en Lammie van den Brink liet zich na jaren van afwezigheid weer zien: welkom! De wedstrijd hebben we maar iets ingekort en we hebben na afloop even alle oude en nieuwe smoezen voor de slechte vangst overwogen, onder het genot van een vet hapje. Een echt goeie smoes om mee thuis te komen was er niet, er blijft dus maar één ding over: over twee weken weer proberen!

De volgende wedstrijd word mogelijk verplaatst naar andere locatie, houd dus de website in de gaten! http://goudwindeharskamp.mijnhengelsportvereniging.nl