Terugblik 2021 en vooruitblik 2022 HSV De Goudwinde

Dinsdag, 8 maart 2022

Beste leden, Zoals geen ander weten wij dat het zo moeilijk kan zijn om een visje te vangen of zelfs ook maar een aanbeetje uit te lokken. Haast net zo lastig lijkt het wel te zijn om samen een jaarvergadering te houden. Maar laten we het positief houden; we vangen best nog wel eens een visje en zonder de gebruikelijke jaarvergadering houden we jullie middels de bijgevoegde brief op de hoogte van de ontwikkelingen van onze club. En via onze website proberen we jullie natuurlijk ook op de hoogte te houden van alles rondom Harskamps grootste club en mooiste viswater! Uiteraard wensen we jullie namens het hele bestuur een prachtig visjaar in goede gezondheid toe!