Spaar je club gezond

Woensdag, 8 september 2021

Help jouw club en spaar mee bij PLUS Pater Harskamp. Ben jij net zo begaan met de buurt als wij? Aarzel dan niet langer en spaar je club gezond!

Van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen* en wekelijkse actieproducten een sponsorpunt met een unieke code. Je bepaalt zelf aan welke club of vereniging je jouw sponsorpunt(en) schenkt. En hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van jouw cluppie! Ook kun je weer digitaal zegels sparen bij deze spaarcampagne. Je ontvangt dan direct 1 sponsorpunt gratis!

Doe mee en geef jouw club een steuntje in de rug.

Klik op onderstaande link voor verdere informatie.