Visserslatijn mei t/m10 juli

Maandag, 12 juli 2021

Ondanks alle beperkingen door Covid -19 hebben we als vereniging toch een aantal kleinschalige activiteiten weten te organiseren.

Breukelen, 8 mei 2021
Eerste activiteit van het jaar. Breukelen blijft boeiend, hoewel het weer omsloeg naar minder fijn gedurende de wedstrijd en de vangsten over het algemeen ver ondermaats waren. Evertjan Huttinga en Martijn van Omme vingen nog wel aardig, maar er was er maar één die er met kop en schouders boven uit steeg: Hans Budding!
1e koppel Hans Budding en Martijn van Omme 14kg, 2e koppel Gerrit Donker en Evertjan Huttinga 4kg

Rosfles, 27 mei 2021
Avondwedstrijdje op onze vijver in Harskamp. Goed ons best gedaan, maar geen schokkende resultaten. Martijn van Omme ving 4 karpers waarmee hij tweede werd. Eerste Henk van Reenen met een karper minder, maar wel een hele grote erbij.
Uitslag: 1e Henk van Reenen 12.330, Martijn van Omme 11.510, Mark de Wilde 4.235

Eem, 12 juni 2021
Prachtig water, leuke groep deelnemers, maar de vissen lieten het massaal afweten. Waarschijnlijk op 1,5meter afstand en met mondkapjes voor. De meeste vissers moesten met één of twee visjes genoegen nemen.
Uitslag: 1e Henk van Reenen 900gr, 2e Dick van Reenen 460gr, 3e Henk van Norden 170gr

Rosfles, 17 juni 2021
Avondwedstrijd met niet al te veel deelnemers. Toch in 2,5 uur tijd behoorlijk wat karpers gevangen. Iedereen was goed te spreken, mooi zo! Henk van Reenen verbeterde het vijverrecord met veel karpers en tussendoor ving hij ook nog een reusachtig paling.
Uitslag: 1e Henk van Reenen 33.255, 2e Martijn van Omme 8.970, 3e Dirkjan Huttinga 3.250

Breukelen, 26 juni 2021
Fantastisch weer, dat water, de dikke vissen en het mooie weer. Echt genieten voor alle deelnemers. Super vangsten ook met veel grote brasems. 3 koppels eindigden boven de 20kg! Mark de Wilde was helemaal los (chapeau!), met maar liefst 22,5 kg in z’n eentje hoefde zijn vader niet veel meer te doen voor de winst.
Uitslag: 1e Mark en Coen de Wilde 31.320, 2e Gerrit Donker en Henk van Reenen 25.700 en 3e Hans en Arnold Budding 20.265

Berenkuil, 10-7-2021
Mooie dag met lekker weer. De vis deed niet heel gek, maar we hebben wel genoten van de prachtige vijver en de mooie sterke vissen.
Uitslag: Henk van Reenen 10.300, Hans Budding 10.000, Mark de Wilde 7.200 en Coen de Wilde 5.400