Visserslatijn 22 juli 2020, Rosfles Harskamp

Dinsdag, 8 september 2020

Nog een avondwedstrijdje werd in ons thuiswater met een gering aantal leden gevist. Uiteraard werd er veel gericht op karper gevist, wat hier en daar ook wel in aanbeten resulteerde. Toch was het lang niet overal feest. 3 senioren moesten het zelfs met minder doen dan winnend jeugdlid Rutger van Reenen (245gram). Verschillende karpers zorgden voor breuken in lijnen en hengeldelen, maar toch werden er verschillende geland. Mark de Wilde ving ruim 8,5 kg karper waarmee hij derde werd. Henk van Reenen viste ook de nodige karpers uit de vijver en liet 16250 gram noteren. Martijn van Omme kreeg ze er wel heel goed op, met maar liefst 33740 gram werd hij eerste. Zijn verslag van deze avond is ook op facebook te vinden.