Onderhoudsdag HSV de Goudwinde

Maandag, 9 maart 2020

Zaterdag 7 maart 2020, De Rosfles Harskamp Het onderhoud van onze visvijver en omgeving vond vandaag plaats onder prachtige weersomstandigheden.

Uiteraard kun je organisatorisch wel een probleem hebben als alle leden ineens komen helpen, maar een wat grotere afvaardiging van de leden zou vandaag best wel hebben gekund. Toch jammer dat alle werkzaamheden steeds weer bij de zelfde leden terecht komt! Uiteraard waren de aanwezigen wel tot op het bot gemotiveerd om er iets prachtigs van te maken. Vooral de taluds, de strook rondom de vijver heeft een forse gedaantewisseling ondergaan. Een groot gedeelte van de gehavende taluds zijn weer opgeknapt met behulp van een minigraver. Hier en daar werd beschoeiing verbeterd en de boel is weer netjes ingezaaid. Top werk mannen! Wellicht dat we in de loop van het seizoen nog wat snoeiwerk moeten doen wat is blijven liggen, maar het behaalde resultaat van deze dag werken mag er zijn. Ook de catering was goed verzorgd, dus wat dat betreft geen reden om een volgende keer weg te blijven! Hopelijk werken we met z’n allen dit jaar aan een nette omgeving en word er niets vernield. De zin in een nieuw visseizoen is vooral niet kleiner door geworden.