Programma 2020

Dinsdag, 21 januari 2020

De wedstrijdcommissie heeft,ook dit jaar weer een gevarieerd programma samengesteld voor jong en oud.

Beste leden,

Uiteraard is er ook voor komend seizoen weer van alles bedacht om een mooi programma te kunnen presenteren .
Op onze website is het programma te vinden, met daarin competitiewedstrijden, maar ook 3 losse koppelwedstrijden in Breukelen en nog drie andere activiteiten.
Voor de activiteiten buiten de competitie om, is opgave nodig om één en ander te kunnen regelen.

Omdat deze activiteit alleen door gaat bij voldoende belangstelling, willen we graag voor 1 mei 2020 jullie aanmelding zien. Via hsvdegoudwinde@upcmail.nl kun je je opgeven.
We zien uit naar jullie reacties, uiteraard ook als je andere ideeën hebt.

Bij deelname aan activiteiten van HSV "De GOUDWINDE" staat u de vereniging toe gebruik te maken van beeldmateriaal waarop ook u voor kunt komen. Alleen op uitdrukkelijk verzoek, voorafgaand aan de activiteit, zal rekening gehouden worden met uw wensen.