Ativiteiten "HSV de Goudwinde" 2019

Zaterdag, 9 maart 2019

Beste leden, Uiteraard is er ook voor komend seizoen weer van alles bedacht om een mooi programma te kunnen presenteren aan jullie. Op onze website is het programma te vinden, met daarin competitiewedstrijden, maar ook 3 losse koppelwedstrijden in Breukelen en nog twee andere activiteiten. Voor de activiteiten buiten de competitie om, is opgave nodig om één en ander te kunnen regelen. Omdat deze activiteit alleen door gaat bij voldoende belangstelling, willen we graag voor 1 mei 2019 jullie aanmelding zien. Via hsvdegoudwinde@upcmail.nl kun je je opgeven. We zien uit naar jullie reacties, uiteraard ook als je andere ideeën hebt.

Beste leden van HSV de Goudwinde,

Het bestuur en de wedstrijdcommissie van de vereniging vinden het belangrijk dat onze leden het naar het zin hebben bij onze club. Daarom worden er onder andere viswedstrijden gehouden, waarbij niet het winnen van een wedstrijd het hoogste doel is, maar waarin ook gezelligheid een grote rol moet spelen.
Ook dit seizoen hebben we weer een gevarieerd wedstrijdprogramma samengesteld, waarbij zowel
voor de competitie mee gevist kan worden als een individuele wedstrijd. Voor sommige activiteiten is
 van te voren opgeven verplicht!
 Van harte welkom op de wedstrijden die u kunt vinden op onze website: http://goudwindeharskamp.mijnhengelsportvereniging.nl/

Dit seizoen hebben we naast de diverse witviswedstrijden ook nog een andere activiteit bedacht. Bij voldoende deelname hopen we op zaterdag 13 juli 2019 naar de Berenkuil in Nijkerk te gaan om daar te vissen. De Berenkuil heeft meerdere vijvers waar gevist kan worden op forel en op het Snakelake kan
gevist worden op karpers, voorn, zeelt e.d. met de vaste stok (elastiek verplicht) of matchhengel.
Voor meer info over de Berenkuil, visvijvers en technieken kunt u terecht op de website: https://berenkuil.com
Om bovenstaande activiteit te organiseren en te reserveren is het nodig om aan te melden en daarbij aan te geven op welke vissoort u wilt vissen (karper of forel). Na uw aanmelding krijgt u van ons bericht, als er tenminste voldoende belangstelling is, over het programma.
Uw aanmelding graag via email naar hsvdegoudwinde@upcmail.nl voor 1 mei 2019. Bij aanmelding het volgende opgeven: Naam, emailadres en vissoort (karpervijver of forelvijver). Verwachte eigen bijdrage € 10,=

Verder willen we als bestuur graag weten of er belangstelling is voor een karperwedstrijd. Graag uw idee hierover delen met ons via ons emailadres.

Met vriendelijke groet,

Bestuur HSV de Goudwinde Harskamp