Wedstrijdprogramma 2019

Donderdag, 17 januari 2019

De wedstrijdcommissie heeft weer een gevarieerd programma samengesteld voor junioren en senioren.

Naast de competitie wedstrijden worden, dit jaar, een aantal visactiviteiten georganiseerd.
Deze activiteiten staan op zich zelf.
Opgave voor deze activiteiten is wel vereist !
Deelname is uitsluitend voor leden van  HSV "De GOUDWINDE''.

Let op : Bij deelname aan activiteiten van HSV "De GOUDWINDE" staat u de vereniging toe gebruik te maken van beeldmateriaal waarop ook u voor kunt komen. Alleen op uitdrukkelijk verzoek voorafgaand aan de activiteit zal rekening gehouden worden met uw wensen.