Corona : beperking viswedstrijden/activiteiten

Maandag, 23 maart 2020

Naar aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het coronavirus in Nederland geeft HSV "De Goudwinde" gevolg aan de oproep van het RIVM en de Nederlandse overheid.

Door Hsv "De Goudwinde" georganiseerde activiteiten/wedstrijden, gepland tot 1 juni, worden afgelast.
Besluitvorming na deze periode volgt zodra er meer bekend is over de adviezen van het RIVM ,
Nederlands Overheid en Sportvisserij Nederland.
Het bestuur zal gedurende deze periode de ontwikkelingen in de gaten blijven houden.
Zodra er ontwikkelingen zijn die ervoor zorgen dat het genomen besluit zal veranderen  stellen wij u hier direct van op de hoogte.