Wedstrijdkalender 2018

Dinsdag, 9 januari 2018

De wedstrijdcommissie is er ook dit jaar weer in geslaagd om een leuk en gevarieerd programma samen te stellen. Vissen is veel meer dan alleen maar vangen. Het is vaak de perfecte gelegenheid om tot rust te komen, te genieten van de natuur en even te ontspannen aan het dagelijks leven. Uiteraard hebben we als doel om een en net vol,of juist die ene grote vis te vangen, maar dit gaat hand in hand met ontspannen aan het water.

Natuurlijk is iedereen weer van harte welkom om 1 of meer wedstrijdjes mee te vissen!
Een thuiswater ''de Rosfles'' met een  prachtige visbestand waar verschillende wedstrijden worden gehouden, natuurlijk zijn onze jeugdleden van harte welkom.

Daarbuiten om zijn er voor de senioren nog een aantal wedstrijden gepland op verschillende mooie locaties, zoals: de Hoge Vaart,de Eem en Breukelen !

Voor de wedstrijden in Breukelen graag tijdig opgeven i.v.m. reserveren van de bootjes.

Opgave via mailto:hsvdegoudwinde@upcmail.nl.

Je bent van harte welkom!!!!

Voor deelname aan de geplande visactiviteiten, buiten de wedstrijdkalender om, zijn mogelijk kleine kosten aan verbonden.
Vriendelijk verzoek, indien u wenst deel te nemen, u zich tijdig op te geven via mail: hsvdegoudwinde@upcmail.nl.
Verdere info volgt z.s.m.