Visserslatijn 14 en 24 juli

Maandag, 26 juli 2021

Een kort verslagje van twee geslaagde activiteiten.

15 juli 2021, Rosfles

Derde avondwedstrijd in ons thuiswater. Iedereen ving vis, prachtig! Ook mooi om te zien dat fam. Huttinga 3 generaties vissers heeft. Kleinzoon werd eerste bij de jeugd, helaas was hij ook de enige : ( Coen de Wilde werd deze avond derde met bijna 7kg. Henk van Reenen ving een stuk of tien karpers, helaas voor hem vooral kleine en hij verspeelde een zelfde aantal vissen. Hij werd hiermee tweede met bijna 17kg achter Martijn van Omme, die dikkere karpers wist te landen en zodoende met de eerste prijs naar huis ging. Sponsor ’t Pleintje zorgde voor de prijzen, dank!

24 juli 2021, Lage Vaart Praamweg Lelystad

Leuke ochtend aan een haast vergeten wedstrijdwater, echt lang geleden dat we daar visten. Heerlijk tussen het riet zodat geen enkele visser last had van de stevige wind. De vangsten konden een stuk beter, ca 10kg met 7 man is toch wel erg mager. Vooral kleine vis, voorn, bliek en baarsjes. Gerrit Donker pakte toch nog twee stevige windes, waardoor hij eerste werd (2355gr). Dat Gerrit eerste werd is misschien wel net zo lang geleden, als de laatste wedstrijd op deze prachtige vaart, maar daar hebben we het niet over. De top drie werd gecompleteerd door Cees van der Oest met 2075gr en Coen de Wilde met bijna 18 ons. Mooi geweest weer voor de zomervakantie! We hopen na de vakantie weer wat activiteiten te doen, zie: https://goudwindeharskamp.mijnhengelsportvereniging.nl/wedstrijden/visactiviteiten-2021.htmlwebsite.
Ook meedoen? Even per mail opgeven bij Coen: coen842@gmail.com