Visactiviteiten 2021 HSV De Goudwinde

Dinsdag, 18 mei 2021

Voor leden van HSV de Goudwinde heeft de wedstrijdcommissie weer een gevarieerd programma samengesteld. Uiteraard houden wij ons aan het protocol interne verenigingswedstrijdje. Dit protocol kunt u ook op deze site vinden !

De wedstrijdcommissie heeft weer een gevarieerd programma samengesteld voor junioren en senioren.

Deze visactiviteiten staan op zich zelf.
Opgave voor deze activiteiten is wel vereist !
Coen842@gmail.com
Deelname is uitsluitend voor leden van HSV "De GOUDWINDE''.

Let op : Bij deelname aan activiteiten van HSV "De GOUDWINDE" staat u de vereniging toe gebruik te maken van beeldmateriaal waarop ook u voor kunt komen. Alleen op uitdrukkelijk verzoek voorafgaand aan de activiteit zal rekening gehouden worden met uw wensen.