Protocol verantwoord vissen interne verenigingswedstrijdje

Dinsdag, 18 mei 2021

Zowel de overheid als Sportvisserij Nederland wil sportverenigingen, waaronder hengelsportverenigingen, stimuleren om hun activiteiten in georganiseerd verband weer geleidelijk op te pakken, juist in deze tijd. Om dit verantwoord te doen, heeft de overheid richtlijnen en een routekaart opgesteld. Belangrijke punten zijn met name afstand houden tot elkaar, niet over grote afstanden verplaatsen en hygiënemaatregelen. Deze richtlijnen maken de organisatie van sportaanbod mogelijk, maar vragen om aanpassingsvermogen van ons als sportaanbieders. Bij de organisatie van het sportaanbod staat de veiligheid van onze sportvissers, vrijwilligers, bestuurders en medewerkers voorop.